onsdag den 9. juli 2014

Give Away! Fra Gabrielles.dk

Har været så heldig og få en skøn Give Away fra www.gabrielles.dk som er blevet ny forhandler af de skønne sager fra Rice.

I kan opnå hele 4  lodder denne gang, da jeg er gået på Facebook med min blog, ville jeg blive rigtig glad, hvis i vil "Syntes godt om" min blog derinde :-)

I finder den her!

I kan opnå hele tre lodder, hvis i gør følgende.

1. Læg en kommentar
2. "Syntes godt om" min blog på Facebook
3. Dele min Give Away på Facebook
4. Linke til min Give Away på sin blog


Give Away´en trækkes Søndag d 27 Juli 2014
( så har i, der er på ferie også en chance )






31 kommentarer:

  1. Hej Susi
    Super lækker give away

    SvarSlet
  2. Har lige fået en lækker pakke fra Gabrielles i dag, og kunne sagtens bruge flere penge i shoppen :)
    3 lodder til mig, tak :)

    SvarSlet
  3. Åhh jeg elsker Rices ting!
    Har selv arbejdet hos dem ;)

    //Bettina
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  4. Jeg deltager gerne med to lodder har du iøvrigt set min give away
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Hei! Vil gjerne delta. Det får bli et lodd, da jeg ikke har Facebook eller blogg. Mvh.Anne-Mari

    SvarSlet
  6. Det vil jeg gerne vinde 3 lodder

    SvarSlet
  7. Dejlig give always Susi. Jeg har ikke en blog, så vist 3 lodder til mig. Go sommer.

    SvarSlet
  8. Uhhhh sikken en fantastisk give away, jeg håber jeg er heldig - de er så skønne termokanderne fra Rice - 3 lodder til mig - go' sommer :-)

    SvarSlet
  9. Haps 1 lod til mig :-D
    Jeg er solgt til Rice... forleden kom jeg tilfældigt ind på et program, der handlede om virksomheden. Utroligt spændende og sprængfyldt med humor.
    Og farverne... de er så skønne :-D
    X'er fingre og håber, JEG vinder en sej termokande.

    SvarSlet
  10. SUPER LÆKKERT!
    Hvor er det bare nogle fine ting!
    Jeg deltager med 2 lodder (kommentar + synes godt om på facebook)

    SvarSlet
  11. Det er jo lige den termokande jeg ønsker mig, den er så skøn og vil lige passe ind i Casa Asti.
    Rigtig god sommer til dig Susi:o)
    Kh Linda
    Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  12. Deltager med 3 lodder. ÷ dele på blog :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  13. deltager med 4 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Deltager med 3 lodder , så smukke sager :-))
    Knus luisa :-) y.l.gun@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Uhh den her konkurrence vil jeg gerne vinde... Elsker sommerfarver og det rr jo helt perfekt nu hvor det også er blevet sommer i vejret❤️

    SvarSlet
  16. HEI
    2 tickets ( http://balerinaszydelkowanie.blogspot.com/ )
    facebook ;(
    Pozdrawiam balerinka-Aneta

    SvarSlet
  17. Den er super sød, så jeg deltager meget gerne med 4 lodder <3

    SvarSlet
  18. Skøn Give Away Susi <3 den kunne jeg rigtig godt bruge til mit nye havehus ;-)

    Deltager med 3 lodder <3

    lissen123@live.dk

    SvarSlet
  19. Den er så fin, og jeg deltager med 4 lodder <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  20. Skøn give away! Jeg deltager med 2 lodder (kommentar og liker fb-siden) :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Sikke en skøn give away og fb side og blog. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har læst med herinde.

    Jeg deltager med 2 (3 ?) lodder - jeg synes godt om din fb side, kommenterer her på indlægget, og deler give away`en så så mange som muligt kan være med.

    Rigtig god weekend, og krydsede fingre herfra.

    Mvh cristina

    SvarSlet
  22. deltager med 2 lodder og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  23. Deltager gerne der er så mange lækre ting 😊

    SvarSlet
  24. lækkert :D deltager meget gerne :D

    SvarSlet
  25. 3 lodder til mig :D
    leamaria-6@hotmail.dk

    SvarSlet
  26. De er bare rigtig søde ;)

    SvarSlet
  27. Jeg deltager!
    Jeg "Synes godt om" på Facebook og har delt på min blog www.lottesroom.blogspot.dk.
    Kh Lotte

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Får desværre ikke åbnet computeren så tit, og kan ikke finde ud af at linke fra mobilen

    SvarSlet
  29. UUhh den vil passe så godt i mit køkken... den naturfarvede med blå :-D

    SvarSlet
  30. Super lækker giveaway 😍 Har smidt en kommentar, liket din blog på FB og delt din Giveaway - håber håber håber 🍀 🍀 🍀

    mettebberg@hotmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.