mandag den 30. juni 2014

Kæmpe udsalg hos Gabrielles.dk

Kære piger, nu kan i nok ikke undgå og blive lidt fristet af mit indlæg idag....

Jeg kunne slet ikke dy mig, med en rabat på hele 35 % syntes jeg pludselig jeg manglede lidt ekstra ;-)

Gabrielles.dk har nemlig lige startet udsalg og i kan spare 35% på hele butikken ( undtaget i forvejen nedsatte varer)

Der er masser af skønne sager og komme efter bla. skønne plaider, puder, porcelæn og stof fra Greengate´s nyeste sommer kollektion, samt en del af det gamle.

Skønne Maileg ting til ungerne, eller jer selv, hvis i som jeg elsker deres sager...

Ib Laursen, Walther & co, Yankee Candle, Krasilnikoff, Chic Antique, Krima og Isa, Lene Bjerre, Sonny Angels og mange andre skønne mærker.

Udsalget starter d 1/7- 2014 og køre til og med indtil d 6/7- 2014, så det er om at være hurtig, måske man allerede skal begynde og tænke julegaver, så får man da lidt mere for pengene.

God shopping tøser!!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.